mandag 6. september 2010

To favoritter på en mandag....



I bruktbutikker og på loppis ser jeg alltid etter
pressglass, helst i melkehvitt som disse tre vasene....



De er dekorative til en enkel blomst..
Her med gladioler som ble fredagens og
helgas blomst. De er en av mange favoritter..



Nå er det mandag og "påan" igjen...
Terasse.
Reparasjon av fyr..
Jobbing..
Noen små prosjekter på gang...utepynt:-)).

Ja, dagene flyr avsted når man har ting på gang...

HA EI SKIKKELIG FIN UKE...
KLEM

6 kommentarer:

Tovepia sa...

Lekre hvite vaser!
Jeg skal på jobb, men begynner litt senere. Sola skinner og det meldes varm;) Herlig!
Kos deg med dine gjøremål og klem fra meg;)

Havfruen sa...

Flotte dekorative vaser:)
Du har nok av prosjekter, kos deg. Håper sola skinner hos deg også, klem fra meg:)

Merethe sa...

Vakker blomsterpynt :) Her er det knallvær..sola skinner og den varmer godt. Prosjekter er det nok av når man har hus. God uke ønskes deg.

Lykkelita sa...

Nydelige vaser med nydelige blomster...
Så arbeidssom og flink du er!
Skal se om jeg klarer å bli inspirert, nå skal jeg hvertfall bare finne fram pinnene:)
Klem fra nord

Synnøve sa...

Nydelige vaser. Jeg liker også pressglass,men har ingen i hvit. Er på utkikk etter det.

Jeg er så heldig at jeg har fri uke. Her er det kjempefint vær.
Klem

Annelis hantverk sa...

Så vackra vaser du hittat på loppis!
Ha en bra dag!