tirsdag 21. september 2010

Hage i finværet.....



Endelig fikk jeg tid til litt hageliv i finværet.
Hentet pk fra Zimtrade med massevis av løker....
Bedet under vindue skal ha flg farger....
Hvitt, rosanyanser og blått pluss hosta....
Fra før er det plantet to historiske rosa buskroser...
Hosta..
Rosa potteroser (avblomstret inne)
Riddersporer i blått, hvitt og rosa...

Nytt ble
Tulip Angelique rosa
Tulip Blue Diamond blålilla
Tulip New design rosa
Tulip Swan Wings hvit
Muscari blå..
Allium mørk rosa
Anemone blå

Får håpe vinteren blir "snill"
Spennende til våren.....

Ha en fin kveld! HOPPLA;-))

6 kommentarer:

Tovepia sa...

Jeg har ikke plantet en løk, usikker på om jeg skal også;)..men det blir jo ekstra spennende med løk som kommer;)

ha en flotters kveld og klæm fra mæ;)

Havfruen sa...

Dette blir lekkert!!! Venter selv løker fra Bakker..blir spennende til våren med "ny" hage ja:)
Boxerhodet jeg har utenfor døra er i stein. Tung sådan!!
Ha en hoppende glad aften, klem fra meg:)

Refleksjon på livsvegen sa...

Godt med slike inspirasjonsinnlegg..
Løk er kjøpt, berre jobben igjen :-)

lavendel mio sa...

Nydelig!!!
Gleder meg sååå til våren:)
Klem Hanne

Linda sa...

Dette vert spennande å sjå til våren.

Lykkelita sa...

Gleder meg til du skal vise bilder til våren:)

-Når det gjelder blomstersjalet... Jeg hekler dem i hverndre etterhvert (det er det jeg kaller festinga...) men jeg har nok ikke knekt koden her for de vrir seg... Åh, frustrasjonen bygger seg opp og blomstersjalet "in spe" er straks på tur ut av vinduet...
Tips mottas med takk!

Klem fra Elisabeth
Ha en fin dag:)