torsdag 31. mars 2011

Den "blå" timen....



Så var det igjen "den blå timen".
Timen etter middag som vi tenner lys og slapper av med litt lesestoff eller
 hekling...



Jeg har meldt meg inn i Hagelaget, og det kan jo bli spennende...
Håper på noen fine turer...


Teppet vokser sakte noen dager og mye andre;-))
Mest  på nattevaktene, Noen ganger er det rolige netter..


Jeg liker godt fargene. Det var derfor jeg hadde så mye "rester" liggende...
Nå er blåtimen nesten over. Lattekoppen er tom og "fjortis" skal hentes etter
konfirmant- forberedelser......

Ha en flott kveld!
Klem


4 kommentarer:

Tovepia sa...

Dette blir et favoritt-teppe!!
jeg er snart ferdig med mitt reste-teppe, men sannelig måtte jeg kjøpe garn:O)
Kos deg, klemmings;)

sylvia sa...

nydelig teppe,
flink du er, koselig i skumringen, her regner det i dag,
tenk april i morgen..
ha en fin kveld,
klem fra sylvia

Anonym sa...

Flotte farger i teppet ditt!!
Hørtes ut som du hadde en herlig blåtime ;)
klem fra Laila

Anne-Lin sa...

Herlige farger i teppet ditt! Jeg har også slengt meg på hekleteppe-bølgen! Vokser sakte men sikkert det og. Tror jeg ble inspirert av deg, faktisk!