fredag 4. mars 2011

Endelig freddan......


Endelig helg igjen.. Ukene bare "flyr" av sted.

Snart er det vår. Fikk en liten forsmak på den i dag.
Tørre veier og 3 varmegrader......
Spådd fint vær i helga....Herlig!

Ut på ski
. Tur med bikkja. Måke snø av terrasse...
Litt helgejobbing blir det...
Noen nye garnnøster i hus. Nevøene mine har bestillt
"hengelue med dusk". Fargene har de valgt selv....
Røde og blå stripete med grønn dusk;-))
Finnes det en fin oppskrift på nett ??

Søndag blir det boller med krem, som i fjor og
årene før det! Synes det er viktig med tradisjoner og
holde på de...

Ha ei flott helg med boller og vår i lufta!!

11 kommentarer:

Havfruen sa...

Deilig med sol og plussgrader da:)) Vi har ikke snø men vi har storm!! Pyton:)
Stilig med slike luer, håper du finner oppskrifter.
Nyt helga med planene dine, klem fra meg:)

Refleksjon på livsvegen sa...

Så vårleg eit innlegg!
Kos deg med strikking og bollar :-)

Misemor sa...

Fine farger da. Her er en oppskrift;
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=85&d_id=12&lang=no
=)Tone Misemor

Anonym sa...

kos deg i helga!
Klem

Anonym sa...

Her ligger alt til rette for en flott helg skjønner jeg ;)Helt herlig med fredag!
Boller med krem må vi ha til søndag vet du ;)
Kos deg!
klem fra Laila

Tovepia sa...

Her har jeg ingen tradisjon med fastelaven, men nyter livet på hytta med regn og skikkelig vind; men har nok å gjøre innomhus;)
Kos deg masse, du finner nok oppskrifter på nettet, vil jeg tro;)
Klem fra meg;)

Strikkebesta sa...

Deilige fargar til huene - dei har god smak, nevøane dine:) Eg strikkar også i Falk for tida, dei skarpaste fagane er heilt ypperlige til stripene i tjukkelestane eg strikkar, men eg vart litt betutta i dag, eg skulle kjøpe meir tråd - og så er ikkje neonfargane i produksjon lenger! No må eg kontakte Dale og spørje om dei har eit restopplag som eg kan få kjøpe.
Nydeleg bilete av fastelavnriset ditt, som ein akvarell! God helg i fineveret:)

Tonemor sa...

Håper du finner noen oppskrifter, gleder meg iallefall til å se resultatet.
Fortsatt god helg
Klem Tone

Mormor sa...

Hei !!!
Du får ikke tid til å kjede deg du heller ser jeg - bra, det er ikke sunt å sitte å gruble for mye :)
Her er det nesten storm, så i dag blir det bare butikk og stasjonfruebesøk !
God helg..

stallnilsen sa...

å ja, det e godt med plussgrader etter en lang vinter,æ hadde litt vår følelse i forrige uke, men nu er sneen kommet tilbake her :/ men det e 2+gr så æ håper den forsvinn like fort :)
Fin blogg du har, æ har lagt dæ inn som følger, koselig om du gjør det samme :O) Lisbeth.

Besta sa...

Her har det også vært sol og pluss grader, deilig det.
Ha en fin helg.
klem fra marilyn