onsdag 2. mars 2011

Jeg har norges styggeste kjøkken. Noen som har værre?





Hei og god formiddag i disse VM- tider....





Jeg har uten tvil "norges styggeste" kjøkken...
Men nå åker det straks ut....
Jeg tegner, planlegger og handler.....




Hadde bestemt meg for å vente til kjøkkenet var ferdig,
men klarte ikke det;-)) Penga brenner i lommeboka!!
Var redd for at sommerkolleksjonen til GG ble utsolgt.
Får skylde på det.....




Har meldt på kjøkkenet til Tv-serien "Tid for hjem".......
Men begynner nok før jeg får respons derifra....
Hvis ikke MÅ de skynde seg ;-)) Skynd dere!!!
Synes jeg er VELDIG modig som tør å vise norges styggeste
kjøkken.......
Eller er det noen som har et som er "værre"...
Rotete er det også....
Sender utfordringen videre;-)))


Men pent Greengate servise DET har jeg!!


Ha en flott VM-dag!!

10 kommentarer:

Merethe sa...

Ditt er lekkert i forhold til vårt!! Det er veldig gammelt og var godt brukt før det ble satt inn i dette huset. Det var satt inn lenge før min tid i dette huset.Jeg hadde ALDRI funnet på å satt inn noe slikt. Og hvor lenge jeg må leve med det er uvist. Blir spennende å se hvordan ditt blir. :) Lykke til med videre planlegging. Og det serivset du har kjøpt er helt nydelig. Klem Merethe

Misemor sa...

Synes faktisk ikke kjøkkenet ditt er så stygt. Litt umoderne innredning, men deilig lyst på veggene da. =)
Mitt er nok litt nyere, men bærer preg av å ha blitt malt omatt og omatt til vi gav opp!
Likevel tror jeg nok ikke verken ditt eller mitt kjøkken ville blitt kåret til Norges styggeste!
Håper du får en fin dag videre!
=)Tone Misemor

Anonym sa...

Nei dette er nok langt i fra Norges styggeste kjøkken!! Er nok mange som har mye verre utgangspunkt enn dette!
Fin hylle over den koselige spiseplassen deres ;)
Ha en fin dag!
klem fra Laila

Anonym sa...

Glemte jo helt å si at GG serviset var helt nydelig! Har ikke sett dette før, og det er jo bare må ha for oss som er glad i blått og hvitt ;)Lekkert!

Tovepia sa...

Langt ifra det verste jeg har sett, men skjønner at et lyst kjøkken vil gjøre susen...for ikke å snakke om hvor flott GG serviset ditt vil ta seg ut der:O)Det var nydelig!!
Ha en superdag videre, klem fra meg;)

Åse fra mitt lykkehus sa...

Den nye gg serviset er bare så lekkert, tror ikke jeg skal si så mye om kjøkkenet ditt..lykke til med tid for hjem.

Klem Åse

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Jeg skrev akkurat et kjøkkeninnlegg, der jeg klaget over et dårlig, funksjonelt kjøkken, men jeg kan vel ikke si det er Norges styggeste heller! Man får trøste seg med det man har! Lykke til med nytt kjøkken!

Klem Cathrine :-)

Anonym sa...

Jeg har absolutt sett verre kjøkken! Spennende tid fremover for deg - gøy å "lage" et helt nytt kjøkken.
Klem

mona.z sa...

Du har slett ikke det styggeste kjøkkenet jeg har sett, langt ifra. Heldige deg som skal få nytt kjøkken ganske snart, håper på at vi får gjort noe med vårt snart. Det er en grunn til at svært få av mine blogginnlegg handler om kjøkken, klem fra Mona

Tonemor sa...

Nydelig service, det er jammen sikkert.
Jeg har sett værre kjøkken, kos deg med planlegging av nytt.
Klem Tone