torsdag 10. mars 2011

Ryddedag....


Bunken med stoffer når slike høyder at de tipper ut
av skap, og tar opp allt for stor plass i esker og skuffer...


Jeg er dårlig på å sette sammen farger. Prøver jeg meg
på lappetepper ser det bare rart ut. Alltid noen lapper
og farger som skiller seg ut....


Prøver å sortere etter nyanser. Lin, kry, hvitt i samme
bunke- Stoffer med blått i en annen....
Mulig det hjelper litt ....

Har lyst til å sy et teppe med store ruter.....en gang!!

I morgen er det helga..igjen;-))

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Helga er her for min del og det er godt! Ute laver snøen ned, det er ikke godt;)
Nydelige stoffer, så det blir nok et flott teppe en gang;)
Kos deg denne fredagen, klem fra meg;)

Tonemor sa...

God helg og kos deg med sortering og rydding i stoffer.
Lykke til med lappeteppe prosjekt, ha tro på deg selv.
Klem Tone

Misemor sa...

Ser ut som du har mye fint tøy, så det blir nok et kjempefint lappeteppe av det!
God helg fra Misemor =)

Heidi sa...

Så mange fine stoffer! Misunner stoffhaugen din ;-) Blir helt sikkert et flott teppe!

God fredag! :-)