lørdag 11. juni 2011

Bloggtrøbbel



Hei og god formiddag.
Hva har skjedd med Blogger...??

Det er helt umulig å legge inn kommentarer hos dere....
Skriver innlegg og sender . Da kommer innlogging frem. Prøver igjen
og det samme skjer....evig runddans;-)


Alle foto av datter mi...


Dette irriterer meg. Andre som plundrer?
Her har det vært mørk himmel og mange skybrudd. bekken nedenfor huset gikk over
brua en dag, men huset og kjeller står trygt..Dumt å følge med strømmen...
Pinseaften i dag. God mat og litt vin  og "ut på tur" trur eg...
Shoppimgtur!
Feriepenga brenner på kontoen, tror nesten de ligger og vibrerer;-))

HOPPLA!


8 kommentarer:

Mormor sa...

Samma her :(
prøver her hos deg nå så får vi se
Regn og vann overalt her også
heldigvis ingen skader !

God pinsehelg, og god shoppingtur :)

Merethe sa...

Hei på deg :) jeg hadde også lenge problemer med blogger inntil jeg lastet ned annen nettleser. Google Chrome. Veldig enkelt å få til. Selv jeg klarte det helt alene :)
Her regner det også masse. Varmt er det men så bløtt så bløtt. Ikke lett å luke i hagen nå. God pinse. På mandag skal vi i Løken kirke i barnedåp...håper det blir bra vær da.
Klemmer Merethe

Sidselsidserk sa...

Problemer her også, men etter at jeg begynte å logge ut og deaktiverte "forbli pålogget" så fungerer det hos meg. Skitt å måtte logge seg på hver dag, men såpass greier vi:-)
Kos deg i pinsa og så får vi håpe at Blogger fikser problemene

Tovepia sa...

Hører flere har oh har hatt problemer..kanskje hjelper det å skifte fra explorer til firefox?? jeg bruker FF og har ikke hatt problemer, og hører flere har skiftet..
Uansett flott bilder din datter har tatt!
Kos deg på shoppingtur, aldri sur:O))
Klemmings;)

Crinoline sa...

Ser du har fått råd om å fjerne haken i den lille boksen "Forbli pålogget." Det fungerer hos meg.Har også byttet til nettleseren Google Chrome. Klem

Linda sa...

Hei ag hadde problem for ei stund sidan, men eg tok vekk forbli på logget. Etter det har det gått greit. Eg har ikkje skifta nettlesar eg har explorer

josimo sa...

Jeg måtte også bytte nettleser (jeg valgte chrome)før det ble stabilt.

Lykke til

Anne-Lin sa...

Trøbbel her og! I bøtter og spann. Irriterende. Håper jeg får det til her. Det blir i så fall første gang på sikkert mer enn 1 måned. Her var pinsen fin, men i dag har det vært superkaldt og vått!