torsdag 19. juli 2012

Dårlig planlegging...



 Dårlig planlegging/kjennskap til div planter kaller jeg dette;-))

Da vi kom hjem fra 3 ukers ferie var hele hagen et "sammensurium" av blomster.
Denne rosa her MÅ jeg bare få fler av til neste år..

Denne liljen var pynt til konfirmasjonen i fjor. Plantet den ut etterpå, - og den overlevde vinteren..


 Krydderurtene vokser ut av zinkbaljen snart, og den er stor...
Riddersporene er ikke fine i år. Blomsten blir brun. Er det allt regnet tro??
Denne trosen blir det fler av. Allt det andre skal graves opp. Blir nok bare slike roser her.
Tror det er Rosa Mundi..

Plena måtteklippes med kantklipper først. Så en vanlig klipper med oppsamler..
Hadde klippehjelp og folk i huset, men bare forsiden ble tatt. Regnet i to uker her...
Lurer på når jeg klarer å få malt resten av gelender, jeg?

Plundrer med kamera, ble dårlige bilder dette her...

Ha en flott dag!

7 kommentarer:

Marit sa...

Flott og frodig hos deg nå! Ja, noen ganger så bommer en både på høyde og farger på planter, men det går bra likevel. Synes revebjellene dine var fine :-)

Refleksjon på livsvegen sa...

Syns no hagen din er fin eg!

Sommarklem

Mormor sa...

Jeg synes hagen er flott, frodig og fin ;)
Fortsatt god sommer ...

Olea sa...

Hei :)
syns du hadde mange flotte planter jeg! noen ganger vokser ikke planter slik vi hadde tengt, men da lærer en no nytt ;)
klem:)

Tovepia sa...

Ser ingen feil på hagen din, jeg..den bugner jo av de flotteste farger og planter!
Ha ei fin helg, vi går mot nok ei uke med regn...klemmings;)

Håndlaget av InaPina sa...

Så mange fine blomster du har i hagen din.
Takk for koselig hilsen på bloggen min.
Med ønsker om en god helg.
C

Sweet Cottage Dreams sa...

I LOVE your beautiful gardens! A lot of hard work went into putting this all together.

Thanks for visiting! ((hugs)) from California!

Becky