lørdag 21. juli 2012

Helg..

God lørdagskveld!

6 kommentarer:

Tovepia sa...

Nydelig teppe på gang under her og nydelige roser...synes synd på de som ikke har en innehobby denne sommeren:))
Ha en fin lørdag du også, klem;)

stallnilsen sa...

Nydelig bilde, ha ei riktig god helg.

Hilsen Lisbeth ;)

Pondside sa...

Hello from the Pacific Northwest of Canada! Thank you for your visit. I enjoyed my visit to your part of the world - what a beautiful garden you have!

jill sa...

Thank you for your visit and comment to my blog,what beautiful flowers you have in your garden and sunshine!!!we have had a full day of it today which is a real treat xx

Olea sa...

Hei:)
Nydelig blomst!
God helg ønskes deg også!
klem

Lene fra Lillehammer sa...

Og jeg har unnet meg enda flere planter jeg, hihihi. Jeg gir opp dette jeg altså, hehe. Men selv om det går en del penger til planter er det jo tross alt en investering.
Ha en strålende dag da, her skinner sola og alt er bare fryd og gamme selv om jeg sitter på kontoret mitt på jobb!