tirsdag 30. april 2013

Sola skinner og vi er i gang med terrasse/glassveranda ;-))

Lurer på om jeg skal bytte navn på bloggen min??
Fra " Slitent Hus til Idyll..
Vi er på vei...

Slik ser det ut her nå...

All panel på denne veggen skal byttes ut...
Muligens til liggende, vi får se hva som er på "kampanje" pris;-))

***
De tre neste bildene er hentet fra - 
Vi i Villa. Der er det flere bilder og tegninger..


Det nye utbygget blir slik. Uten vinduet på huset.
Vinduer på glassveranda blir litt annerledes (fått gamle vinduer)
Ellers passer husmorvinduet til huset...

Terrassen bygges ut slik med trapp ned på en ny platting på motsatt side...

Innvendig  blir det slik, men andre vinduer og mine møbler....
***
Priser på materialer er hentet..
Allt til kampanjepris og gratis kjøring...
Planen er plattinger i år. Tak og vinduer neste år;-))

Da er vi i gang ;-))

.......og sola skinner. JIPPI ;-))

7 kommentarer:

Laila sa...

Det blir jo kjempefint, jeg ønsker meg også en glassveranda.
Hvorfor skifte navn, er du ikke taus lenger he he, syntes å ha fått med meg at "jeg" har blitt til "vi", og det har jo ikke jeg noe med.
Ha en fortsatt fin dag, klem Laila

Ingun sa...

:-)blir mindre villmark enn renovering av hus akurat nå.

Fröken Grön sa...

Så spännande med byggprojekt!
Ser fram emot att se hur det blir!
Må så gott!
/Anna-Karin

Tulip sa...

Oi, det blir jammen meg flott når det blir ferdig:)
Skjønner godt du ser frem til det!

kariogjon sa...

Fint når verandaen går litt på utsiden av huset, og "bryter opp" kantene litt. Dette blir bra!

G:a Affären sa...

Grattis till att ni är igång med verandan, jag vet precis hur lycklig du känner dig! De första spadtagen till min veranda gjordes för 1 1/2 år sedan, jag tror det var det bästa jag gjort med huset.

Det kommer att bli hur bra som helst!

Kramar
Cia

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Lykke til med arbeidet. Godt å komme i gang med vårens forberedelser. I dag bøtter det ned og det føles ikke som en mild mai dag - for riktig surt og kaldt er det!

Ønsker deg vårlige maidager!

Klem fra Hjørdis