mandag 29. juli 2013

Tidlig morgen...

Det ble tidlig morgen i dag. Så tidlig at  huset kastet skygge over  plena...


Pusler litt ute der jeg rusler for meg selv.
Plukker litt visne blomster, luker litt og hører på "fuglene" som har våknet til en ny dag....

Hekler noen runder på "evighets" prosjektet mitt....

Fargerikt....

Drikker kaffe og koser meg ute i sola på den nye terrassen...
Sommeren tar ikke slutt ...
Herlige dager nå, og så har jeg fri noen dager i tillegg....;-))
***

Kos dere folkens, nyt øyeblikket!

5 kommentarer:

kariogjon sa...

I dag- på jobb- forbannet jeg varmen. I natt kommer jeg også til å forbanne varmen. Men nå....er jo fint da. Tenkt som det vil gro; regn og sol om hverandre. DET gleder en hageentusiast!

Refleksjon på livsvegen sa...

Så godt at du nyt sommaren.
Evighetsprosjektet er kjempefint.

Fortsatt god sommar!

stallnilsen sa...

Morgen stund har gull i munn :D
Morgen er en vakker tid og pusle rundt hagen og stulle før sæ sjøl, drikke morra kaffen og høre fuglesangen, fins ikke noe som er bedre :)
Fine bilder.

Takk for hilsen hos mæ, ha en fortsatt fin sommer.

Lisbeth ;)

Anne sa...

Høres ut som du nyter livet og koser deg en tidlig morgenstund i din fine hage ...
Imponert over evighetsprosjektet ditt !!!
Fortsatt fine sommerdager ønskes deg
Klem Anne

TE-foto sa...

Koselige bilder :-)

Tone