onsdag 21. mai 2014

Løvetann og senebetennelse ;-)


Sitter i sola med armen i et ull pledd;-))
Senebetennelse i armen(e)
Den ene armen er nesten god, men malearmen er vo
nd...


Egentlig var det fint å sitte her å kikke ned på løvetanna og den lange plena.....


Snur jeg meg er det enda mer løvetann. Men den blir ikke gammel på denne siden.
Her skal det opp kasser for  salat og sommerblomster....


Titter jeg ned ser jeg en haug med nye stauder og blomster

...de skal plantes her bare paviljongen fra Claes Ohlsson kommer opp.
Den er 6 kantet og skal felles ned med   trykkimp  som kanter .
Roser, busker og div stauder og blomster i store bed rundt...
Grønt, hvitt og muligens litt rosa..
Tror dere det blir fint, eller??



Vurderer  å flytte denne her......
med den gode armen;-))


....og så gleder jeg meg til å sitte under Paviljongen/skyggestedet med noe godt i glasset.
Nyte rolige kvelder og levende lys i  disse to lyktene her..
***
Er lov å drømme selv om armen er vond;
-))
*****

Tar meg en kopp kaffe til og kuler'n ;-))
(blir det for ille får jeg be om hjelp.
Har jo bare 5 unger med mine og våre..)

Ingen kommentarer: