lørdag 31. mai 2014

Nytt prosjekt i hagen - Kjøkkenhage


En ny godværsdag er godt i gang...
Den siste dagen i mai...
Var tidlig morgen her i dag. Rusler ut i hagen for å se om noe har forandret seg...
Peonen er ennå bare en liten knupp, men den er full av maur å det lover godt...



Zink baljen med blomster..
En slik badet jeg i som barn. Fine minner..
Om sommeren stod den mye ute med  rent vann opp til kanten,
 og vi lekte med bøtte og vann hele dagen.. 


Nytt prosjekt på gang i hagen .
Kjøkkenhage.


To kasser er  ferdig sådd... 


Resten ligger som ferdig kapp på terrassen...


Da er morgen kaffen drukket opp og saga låter ute....
Får vel  hjelpe til. Mye jord skal flyttes, små frø av sommerblomster og grønnsaker skal i jorda..

*******

Ha en fin siste dag i mai !!

1 kommentar:

Anonym sa...

God lørdags kveld😃
Lenge siden sist. Litt misunnelig på deg dom har fått sådd ute. Her har ikke en blomst kommet i jord enda. Men peonene mine er også i knopp og jeg gleder meg til den blomstrer. Foreløpig koser jeg meg med syrinene.
Håper ellers at det går bra med deg.
Klem Elin