tirsdag 3. juni 2014

Det var noe jeg hadde glemt ;-))


I vinter en gang hadde jeg bestilt masser av stauder, roser , klatreplanter.
Men det hadde jeg helt glemt bort...
Fikk et lite problem for denne esken kom den 20 mai og alle bed var i i grunn "fulle"
Dermed ble det to ny bed i min hage, og hva passer vel godt rundt paviljongen???
Jo, det er roser og stauder og klatreplanter....
Jeg hadde nok en plan da dette ble bestilt, men ennå kan jeg ikke huske bestillingen ...

Her er staudene bare gravd ned for å se hvordan de blir. Blir nok flytt noen ganger,
 skal du se..;-))

*****

Ha en flott dag i sola!
(Her blir det siste innspurt i kjøkkenhagen og jobb..)

3 kommentarer:

Sivangj sa...

Er jo en hyggelig overraskelse å få :)
Regner med det kommer til å bli veldig flott.
Ønsker deg en flott tirsdag
Klem fra Siv

Ingun sa...

Ja det blir fint Siv Anita og dyrt :-) men slik er det med hage...

Unknown sa...

Ikke ille å få en gave fra seg selv til seg selv som man ikke husker hva er :) Det måtte være spennende å åpne:) Det er alltids plass til flere bed!