torsdag 5. juni 2014

Hagebilder 2


Her kommer litt flere bilder av hagen...
Hurdalsrosen har blitt  veldig stor på 4 år. Vokser raskt.
Her på Østlandet vokser den nesten i alle hager.
Den kommer med rotskudd. Lett å få til...
Tåler det meste..



Liljer. Forglemmegeisøster og avlegger av en busk. Tror det er  en Kaprifol... 


Det er mange Akeleier i hagen.
 Noen er kjøpt, men de fleste vokste vilt rundt huset når jeg kjøpte det..
Dette bedet er 6 m langt. 


Honningknoppurt, vokser som ugress.
 Klipper den ned og da blomstrer den en gang til. Må kontrolleres.
En rosa Akeleie titter frem mellom noen vekster...

I stigen vokser det to Klematis. En blå og en hvit...I morgen blir det bilder fra området rundt paviljongen, og der er det ikke særlig fint;-))

2 kommentarer:

Laila sa...

Takk for hyggelig hilsen, og det må jeg si, du har virkelig fått til mye i og rundt huset.
Jeg prøver nå å sette ned mere planter så det blir tett nok. Ugresset tar litt for mye plass.
Ha en fin dag, klem Laila

Ruths datter sa...

Så frodig det er hos deg da. Nydelig tid akkurat nå. jeg koser meg med alt som spretter opp og knopper som brister.
Klem