fredag 5. februar 2010

LIV I FORANDRING;-)

Jeg har kjøpt meg hus.
Her er et bilde fra vindfang hall...

Det meste er pusset opp invendig.
Ute er det svartsopp og litt råte i panel....
Viser ikke før det er nymalt;-)) og byttet panel....
Hatt kyndig snekker for å undersøke huset, og det er bra.
110 m2 grunnflate.
3 soverom , stue på 40 m2 og romslig kjøkken
Jeg brukte en uke på å bestemme meg.
Her går det unna i svingene........
Gleder meg til et "lite" hus!
NÅ SKAL JEG HVILE;-))
GOD HELG!
Gevinster sendes i morgen.........puh!!

15 kommentarer:

Laila sa...

Oi oi oi, ja det må jeg si, her går det unna.
Gratulerer.
Klem Laila

Huset i skogen sa...

Gratulerer med hus! Blir morsomt å følge med fremover for se hvordan det blir.

Ha en flott kveld:)

Anonym sa...

SÅ artig, da ! Gratulerer så mye ! :-)

Merethe sa...

Gratulerer med nytt hus...spennende for deg dette. :) lykke til med flytting.

Berit T sa...

Gratulerer med huskjøp!
Travle tider du har foran deg nå.
Lykke til med pakking og opp pakking.
God helg og nyt den!

Tovepia sa...

Gratulerer!! Høres spennende ut! Litt spent på resten av historien, men den kommer kanskje siden..
Ønsker deg lykke til! Kos deg i helga og klem fra meg;)

Nostalgia sa...

Grattis !ser ut som et veldig koselig hus :-)

Ønsker deg en fiin helg !
Klem, Nostalgia

Ingrid sa...

Gratulerer !tenkjer det skal bli bra med noko som er litt mindre enn det du har no.
Skal bli spennande å følgje med framover.

Bestemor Drillo sa...

Gratulerer med huset det ser flott ut!
Liv i forandring høres spennende ut !

Lykke til Tausa ! Klem fra bestemor!

Anonym sa...

Så spennende! Gleder meg til å se hvordan du får det etterhvert.

Kos deg i helga.
Klem Igi

Kathrine H sa...

Gratulerer så mye med nytt hus!

Ønsker deg en riktig god helg. :o)

Tulip sa...

OISANN...her går det unna!
Spennende med huskjøp.
Lykke til med det, gleder meg til å følge innflytting.
God helg-klem til deg!

sylvia sa...

åå så moro dette er da,gratulere m huskjøp.
gleder meg å se hvordan du får det.
ja en trenger en hvil etter noe sånt,
klem fra sylvia som ønsker deg en god kveld.

Jannickes Hjemmekos sa...

Gratulerer så mye med nytt hus! Håper trivselen vil trivselen vil trives som ugress bak do. God helg - klem fra Jannicke

jannes hobbykrok sa...

Masse lykke til med nytt hus!!!Gleder meg til å se alt det herlige og bloggbare som vil komme herfra!
Ønsker deg en super lørdag!
Klem,Janne