mandag 5. september 2011

Vel overstått konfirmasjon. Blomster...



Så var det dagen derpå.
Den store-vesle jenta vår som ble adoptert fra Kina i -98 ble konfirmert etter vår tradisjon.


Huset ble pyntet i rosa hos meg. Jeg fikk lov til å bestemme...


Pyntet med gamle funn. Her er det roser i melkehvitt pressglass...



Sølv ble pusset....


Litt gammelt....


Gladioler. En favoritt...


Dagen startet med regn, men utover dagen tittet sola frem innimellom.
Mange satt ute....


Pelargonium svikter aldri...


Hos pappa bestemte konfirmanten pynten på bordet.
Hun valgte hvite blomster, servietter med fugler på.


Det ble en flott dag sammen med venner og familie,
Nå kan jeg si at jeg har fire voksne unger;-))

Etterpålag i kveld. Det er bare å stå på..
Tradisjonen tro;-))




9 kommentarer:

Anonym sa...

gratulerer så mye med overstått dag : )) det høres ut som dere har en egen tradisjon for dette.. spennende !! fortell om det, om du har lyst..

håper dagen ble som dere hadde håpet.. ikke minst konfirmanten selv : )

ha en fin kveld !

Tovepia sa...

Gratulerer så mye til deg og konfirmanten! Tida går fort, evigheter siden mine var der...og da hoppet jeg over alle etterselskap:O)
Kos deg masse, gjestene får sikkert gode kaker;)

Tonemor sa...

Gratulerer både til deg og konfirmanten.
Klem Tone

Havfruen sa...

MAsse grattis til den flott jenta:) DEt så skikkelig flott ut:) Da kan du snart senke skuldrene...når etterpålag er overstått:)
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Mormor sa...

Gratulerer med (nesten) voksen datter !
Så fint du har laget i stand, med nydelige gamle ting nennsomt satt sammen - flott !!

Anonym sa...

Gratulerer med vel overstått. Skjønn jente. Så nydelig du pyntet da,romantisk og lekkert.
:))) Ha en fin dag.

Anonym sa...

Gratulerer med vel overstått konfirmasjon til både deg og den flotte jenta di!
Tenker du er litt sliten også nå jeg;)
klem fra Laila

Janne i Fagerlia sa...

Gratulerer med vel overstått! Sikkert godt å være ferdig med all planlegging og forberedelser.

Bestemor Drillo sa...

Gratulerer med en flott konfirmant!
Jeg tenker i slike sammenhenger, hvor har tiden blitt av?
Ha en flott høst!
Klem!