onsdag 15. februar 2012

Det er din dag i dag........

Den 15 februar i 1991 ble jeg mor for tredje gang.
Til en stor livlig gutt med grønne øyne og kobberfarget hår.....
Fin var ungen min...
Tenner lys i stua for deg i dag.
 Første gang på 21 år at jeg ikke baker kake til deg. men........

.........slik er det når "tjeneste for Norge" kaller.
****
Pakka hadde ankommet på dagen, som godt var.
Himstrikka "hosor", sjokolade-favoritter og kroner inn på konto;-))
Ha det fint der du er!

...........sier ho som synes det er rart at småfolk blir så fort
vaksne;-))

5 kommentarer:

Tovepia sa...

Grattis til mor og sønn!
Jeg har vært i 3-årsdag til Prins I idag, storartig:O)
Huffja, tida går fort, men vi får nyte den tida vi er inne i til enhver tid;)
Ha ei fin uke videre, klem fra mæ;)

Tonemor sa...

Gratulerer så mye.
Klem Tone

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Gratulerer med den voksne sønnen! Det er rart når de flytter ut. Og jammen går tiden fort!! Men de vil alltid være våre barn. Og bekymringene for de tar visst heller aldri slutt. Oftest er bekymringene grunnløse:-)

Ha en fin torsdag!:-)

Havfruen sa...

Forsinket grattishilsen til dere begge. Så rart med disse barna..de tar oss igjen og snart er vi jevngammel:)) HErlig:)
Klem til deg:)

AnKa sa...

Gratulerer med dagen i huset. Ja jeg vet følelsen du har. Min 1.fødte er født samme året -91, og han var nesten 18 år da han gikk inn i kongens klær. Rart for en mamma, og det var ei sår jul da han ikke fikk perm. Men det er sånn når våre søte små blir voksen<3
Ønsker deg en flott kveld:)
Klæm fra anka