søndag 24. november 2013

Nymalt gang

Den siste uka har jeg malt litt innimellom forkjølelse og spy sjau.
Allt på en gang......uff...

Men jeg gir meg ikke, aldri i verden......
Fra sliten og slitt kaffe latte til eggehvit....

Trangt, smalt og mørkt.....

Litt lysere.....
To strøk med egge hvit og et strøk med hvit rundt dører...
Ble mye bedre...

Bør nok ta taket også med litt kalkmaling  men ikke nå..
Byttet ut skap med gammel kommode...
Benk skal males hvit eller bort...
Vurderer en fast bokhylle som vegg rundt en dør...men spørs om det blir noe trangt..
Har  så mye bøker, selv om brukt bua har fått ca 100 stk...

Kommoden er  gammel. Den var malt med seig, brun maling.
Vasket den med salmiakk og da kom mønster fram..

Det var dett, denne ukas jobb......
Imorgen skal jeg handle tepper med stjerner....
trur eg-))
...og pynte litt her inne....
*****
Ha ei flott ny uke!!

2 kommentarer:

Ruths datter sa...

Flott ny uke til deg også. Håper du blir helt frisk. Gangen din ble supefin og lys og lett.

Reidunn sa...

Så flink du har vært og malt og samtidig vært syk:)
Nå ble det lyst og fint i gangen!!
Håper du er blitt bedre nå:)
God klem fra Reidunn