torsdag 25. september 2014

Høst i fjellet med jakt og hygge

Mens noen drar utenlands med dette flyet her velger vi............

............tidlige morgener med en vakker soloppgang....

Her har jeg blitt lang og slank,( noe jeg aldri blir ;-)
Akkurat i det sola kom opp..
Like etterpå kom det en rev luskende...

Vi disponerer seter pluss jakt bua. Leier på åremål for bruk under jakta...
Litt lyng passer godt på en slitt vegg...

Om ettermiddagen er det fint med et håndarbeid....

Jeg sorterer patroner og drikker kaffe..;-)

.....pynter inne med det jeg finner....

Det blir mange soloppganger denne tidlige  jakt og trenings turen, som varte i nesten tre uker.
Mye hare var det i år også. Her er det fotografering før fryser ..sender med sønn nr 2 ned mens vi gamlinga
jakter ei uke til....


Fikk tid til litt anna også. Her plukker jeg fra hverandre gamle vinduer og restaurerer..
Er helt umulig.
Kunne ikke dy meg, orker ikke se på noe som trenger en puss..heheh ;-))

Litt skraping og to strøk Drygolin pluss  blir fint...

Ja, da var det kvelden på seter.  Vi pakket oss ut å reiste hjem for å jobbe litt...
Takk til alle som gjorde dagene så fine...
Jakt kompiser, samboer, bonusdatter, sønn nr 2 og svigerdatter...
Vi hadde det utrolig flott hver eneste dag.
Tre uker med sol og atter sol...;-))
******

Ha en god dag, straks kveldsvakt på meg!


2 kommentarer:

stallnilsen sa...

Skjønner godt dere gjorde dette fremfor og sette dere i et fly, ingenting må være deiligere enn og gå i fjellene og sove på ei sæter :)
Men at dokker klarer og skyte de søte harepusene...... huff, liker ikke jakt !
Er alt for glad i dyr til at æ kunne være jeger hehe :d

Men dere må ha hatt noen fantastiske uker på fjellet, fine bilder fra turen dokkers.

Ha en fin dag videre.

Lisbeth :O)

Ruths datter sa...

Høres fantastisk friskt og fint ut. Du er nok en spreking du.
Klem