søndag 24. mars 2013

Dagen ble helt annerledes......

I dag tidlig når jeg stod opp var jeg rett og slett sliten.....
Hadde  ikke lyst på mer jobbing med ved og fyring av kvister...
Har holdt på i snart en mnd innimellom jobb og andre plikter...
Men dette er min form for trim, så da var det bare å komme seg i arbeids klean i dag også...
.....og tomt ble det for kvist og rask etter noen timer  som "hest".
Det gode er at flesket smelter litt raskere....
Nå er det minus 7 kg her siden des;-))
(beg før jul en gang)
Nå er det bare å fylle opp sekker .....
Blir nok opp i mot 400.....
..og alle kvistene har jeg dratt;-))
Mange timer-

Derfor åpner jeg herved påsken 2013 med årets første ute pils.....
For en dag i dag. Sola varmer og snøen smelter og skjærene bygger reir...
 Noen ganger er det ålreit å komma seg ut, Hokke som;-))

*****
God Påske til dere alle i hus og hytte !



8 kommentarer:

Merethe sa...

SÅ flink du er sier nå jeg!! Har bare beskåret en stor tuja i dag jeg da :) Resten av tiden ute satt jeg med fjeset mot sola og hørte på fuglekvitter. God påske til deg og dine. Klem Merethe

stallnilsen sa...

Så flink du er, og gratulere med - 7 kg.

Det var litt av en ved haug bilde viste oss.

Ha en riktig god påske.'

Lisbeth :)

Rebekka sa...

Jøsses, det var litt av en fin haug med god ved :)
Blir nok en god følelse når den er fylt i sekker vil jeg tro.

Hærlig og kunne kose seg i påskesolen med en pils

Ha en fin kveld :)

Torill sa...

heisan. Eg er kjempeimponert over innsatsen din. Det er vel sånn at du får varme av veden to ganger du. Utepilsen er deg vel unnt. God påske !!

Ruths datter sa...

Du fortjener deg en pils etter så hardt arbeide. vedjobbing tar på.
Klemz

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Så flink du har vært, både med ved og vekt! Du fortjente en pils i solveggen da! Ha en nydelig påske!

Klem Cathrine :-)

Mormor sa...

Nei makan !!!
Godt jobba, på den ene og den andre måten :)

Laila sa...

Flink er du, og hard jobbing er jo "gratis" trim.
Her er det fortsatt for mye snø til å begynne med noe ute, synd for det er jo kjempevær.
Ha en riktig god påske, klem Laila