fredag 11. mars 2011

God "dekning"


Nå har jeg to nesten like ovner i stua. Den ene er miljøriktig,
den andre er ny og pen;-))

Nå skal allt være i orden ifh. til regler...
Den NYE er montert og snart klar for ilddåpen....
Den "nygamle" skal opp på setera. Blir nå hyggelig med
peisovn på kjøkkenet der, da;-))

Nå tar jeg HELGA. Kosedag med datter mi.
Litt vårklær må handles til ei flott lita "dame"!!
I kveld blir det fyr i ovnen og rødvin...
Nå skal jeg ta "ta" meg ullbuksa og ulltrøya;-))
Det skal bli godt med varme....

JIPPI;-) og GOD HELG!!)

7 kommentarer:

mona.z sa...

Tipper du får en varm og koslig fredagskveld,klem fra Mona. (Forsto jeg det riktig at du skal ha den ene ovnen på hytta og den andre i stua)? Ble litt forvirret:)

Havfruen sa...

Det blir herlig:)) Så blir det god varme på setra også...
Lykke til med shopping til frøkna og nyt kvelden varme og vin:)
Klemmings:)

Refleksjon på livsvegen sa...

Gode omnar det der..

Ha vakker god og varm helg!

Laila sa...

Jeg har fyrt opp litt i ovnen også, tror til og med at det skal åpnes en flaske vin her i kveld.
Heldig du som har ei jente å shoppe med, kos dere.
God helg og klem fra Laila

Anonym sa...

Du er klar for en ny kuldeperiode ser jeg :-)
Kos deg i kveld.
Klem

Anonym sa...

God helg til deg :-)

Tonemor sa...

Flotte ovner, kjekt med varme begge plasser.
Klem Tone