fredag 10. september 2010

Pausebilde.....



Nå blir det "ferie" og jakt på meg med sønn x 3 og svigerdatter...
Redskapen er pussa og olja;-)) Allt er klart...

Fransk Sancerre ligger i kjølebag. Serveres til selvfisket ørett,
forvandlet til pate....

Orrfuglbryst med sopp....
Hare i fløtesaus skutt av sønn nr 2..
Elg med sopp surret i rømme, svigerdatters spesialitet...
Rødvin og snaps....

Allt er klart for årets høydepunkt sammen med familien
min, Finskestøvere og en Kleiner Munsterlander.....

Da skyter jeg meg ut fra hus og hjem.....
Setter Hellbillies på full guffe,
mens jeg kruiser i "trekkern" min oppover Dala...

PANG;-))



11 kommentarer:

hvorfor ikke... sa...

Høres koselig ut! Ønsker deg flotte høstjaktdager!

Smil fra Torunn

Havfruen sa...

Ha ei topp jakthelg:) Høres skikkelig trivelig ut.
Klem fra meg:)

aase sa...

Hellbillies er topp, resten før maten serveres kunne jeg unnvært!!

Kos deg på jakt!!

Klem aase

Tovepia sa...

Du er helt rå:D Måltid med tilbehør hørtes herlig ut!!
Kos deg og skitt fiske og jakt!!
Klem fra meg som skal til tannlegen:D

Synnøve sa...

Ønsker deg god jakt.
Maten høres helt himmelsk god ut.
Ha ei super fin helg
Klem

Strikkebesta sa...

Det heiter "skitt fiske", men er det lov å ønskje "god jakt"? I alle fall ønskjer eg deg og dine flotte dagar i haustfjellet:)

SNILLPIKE♥ sa...

God jakt, og skitt fiske. Og en trivelig helg ønsker jeg deg, klem.

Sonja sa...

For en sporty gjeng dere er. God jakt. Håper været er på deres side og at dere får fine dager i marka.

Janne i Fagerlia sa...

Lykke til i skogen! Misunner deg naturopplevelsene og spenningen som dette gir. Dere er tøffe damer. Men jeg skjønner at det er fler og fler damer som begir seg ut i skogen med rifla. Bra!

Bestemor Drillo sa...

God jakt til dere! Matmangel er det ingen fare for ser jeg! Klem ;)

SNILLPIKE♥ sa...

Stikker innom for å ønske deg en strålende flott høsthelg. Klem.