tirsdag 2. juli 2013

Bobil - ferie del 2. Ullared - Vaksjø - Øland - Småland .....

Det er morgen og vi er på veien igjen ettert   en stopp i Ullared.
Det var en noe sjokkerende opplevelse, men handlet fikk vi til;-))
Det er 25 varme når vi ankommer
Øland

Så flott, så varmt og så lite folk;-))

Mye å se og oppleve her....
Neste år blir det nok noen dager her igjen...

Vi tok turen gjennom Småland på hjemturen, og
da bare måtte vi jo besoke han Emil i Lønneberget..
Katthult...

Så koselig og velstelt...

Ja, da var en ukes flott ferie slutt for denne gang.
Vi har sett mange solnedganger og opplevd mye på vår lille rundtur...
Noen steder skal vi tilbake til senere.
 Garantert;-))
*****
En uke med sol og varme anbefales.
Vi reiste etter
 Appen på Weather Wiev ;-))

3 kommentarer:

Lene fra Lillehammer sa...

Ullared??? Oisann, følger med på det på tv. Er vel rimelig glad i shopping men der kommer jeg aldri til å sette min fot. Men jeg vil vel tro det var gøy, hihi.
Emil-plassen er jo bare så utrolig flott og nostalgisk, flotte bilder altså.
Ha en fortsatt god ferie!

Ingun sa...

Var ikke like Harry som på tv desverre Dro innom for å ha det morro. Kommer aldri til å dra dit i fellesferien. Stod i 1 times kø for å bet på en mand i juni. Sykt og veldig rimelig...:-)

Mor Inger`s hus sa...

Ser dere har hatt en herlig tur.
Ullared vil jeg tru er en opplevelse, men trur jeg står over. Er vel på slike plasser en kan spare seg til fant - hi,hi..

Men Lønneberget og Gotland står på ønskelista :)

Klem